8-10 листопада відбувся Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності „Бобер” .
Як і минулого року, в ньому прийняли участь учні 2-11 класів.
Зміст і структура завдань
І. Завдання для учасників конкурсу запропоновані та затверджені щорічним форумом Міжнародної спільноти “Бобер”. Учасникам були запропоновані завдання двох типів:
1.Тестові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно вибрати правильний.
2. Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності операцій на комп’ютері.
ІІ. Критерії оцінювання результатів
Основним критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана учасником.
Кожен учасник має початкову суму 30 балів.
Для учнів 2 – 3 класів пропонується 12 завдань ( 4 – по 3 бали, 4 – по 4 бали, 4 – по 5 балів).
Для учнів 4 – 5 класів пропонується 15 завдань ( 5 – по 3 бали, 5 – по 4 бали, 5 – по 5 балів).
Для учнів 6 – 7 класів пропонується 18 завдань ( 6 – по 3 бали, 6 – по 4 бали, 6 – по 5 балів).
Для учнів 8 – 9 класів пропонується 21 завдання ( 7 – по 3 бали, 7 – по 4 бали, 7 – по 5 балів).
Для учнів 10 –11 класів пропонується 24 завдання (8 – по 3 бали, 8 – по 4 бали, 8 – по 5 балів).
За неправильну відповідь у тестовому завданні від загальної суми віднімається 1 бал, відсутність відповіді оцінюється в 0 балів. За невірний розв’язок інтерактивного завдання бали не знімаються, неповний або неоптимальний розв’язок оцінюється меншою кількістю балів.
Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник:
для учнів 2-3 класів – 78 балів;
для учнів 4-5 класів – 90 балів;
для учнів 6-7 класів – 102 бали;
для учнів 8-9 класів – 114 балів;
для учнів 10-11 класів – 126 балів.
Інформація щодо підсумків конкурсу буде висвітлена в мережі Інтернет на сайті
http://bober.net.ua.